Case / Volvo Cars

Volvo Cars

Globala lanseringen av EX30

När Volvo lanserade nya EX30 skapade vi en helt ny plats mitt i en av Europas mest ikoniska städer – Milano. Bilen visades upp för VIP-gäster och representanter från media för att sedan öppnas för allmänheten.

Det tog ungefär två veckor att bygga platsen från grunden där teamet från Hansen var involverat genom hela processen. Likt spindeln i nätet för att hålla ihop trådarna, från början till slut.

Logistiken omfattade hantering av sju olika hotell och mer än 20 restauranger under lanseringsdagen. Hansen ansvarade även för inbjudningar, registreringar och hantering av all personal på plats.

Vi älskar att befinna oss där det händer

När kunderna får säga sitt

Nu börjar jag hämta mig från vår succé SparcOff, vilka fantastiska medarbetare vi får jobba tillsammans med⚡️
Jag är så tacksam över vårt fina samarbete med Hansen | A Greater Experience och teamet med Marcus Wennergren och Sandra Codan i spetsen. Vilka proffs, vilka galna idéer vi än la fram, saker som inträffade i sista sekund så löste de allt med bravur. Jag ser redan fram emot nästa event som vi såklart redan har börjat planera för tillsammans ⚡️💙🍀

Liza Björklund, Projektledare Sparc Group

01 / 06
 

Jag vill rikta ett stort tack till dig och ditt team för förra veckans Engineered Event. Den plan som vi alla hade arbetat så hårt med utfördes flitigt och professionellt av ditt team och det var mycket uppskattat.

Faye Austin-Nordin, Events Polestar

01 / 06
 

Vilken ynnest att få arbeta tillsammans med er. Snacka om att vi har haft kul på vägen i ett arbete präglat av energi, glädje och kompetens! Stort tack för ett fint samarbete med ett väldigt lyckat resultat ✨👊

Therese Andersson, Chef Sortiment & Inköp Egenvård

01 / 06
 

Vi har fått förtroendet att skapa upplevelser åt några av Sveriges största företag.

Redo för nya upplevelser?